Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Staat je vraag er niet bij? Neem dan even contact op met onze klantenservice via klantenservice@sirwinston.nl

/ /

Geen probleem! Geef het aan door te mailen naar klantenservice@sirwinston.nl of door te bellen naar de desbetreffende locatie. Je ontvangt een betaallink voor de extra reservering.

/ /

Geen probleem! Geef het aan door te mailen naar klantenservice@sirwinston.nl of door te bellen naar de desbetreffende locatie. Je ontvangt het geld na maximaal 5 werkdagen terug op je rekening. Meer kinderen mee? Laat ook dit vooraf even weten! Je ontvangt een betaallink voor de extra reservering.

/ /

Na het online boeken van het kinderfeestje moet deze direct betaald worden of binnen maximaal 24 uur. Gebeurd dit niet dan moeten wij helaas de reservering annuleren.

/ /

Een Playcard kun je kopen aan de kassa of in-store kiosk. Je betaalt eenmalig €1,-. Dit bedrag wordt automatisch verrekend met je opgeladen speeltegoed.

Tip: registreer direct gratis je Playcard en profiteer van voordelen.

/ /

De Playcard blijft na aankoop en registratie voor altijd geldig.

/ /

Yes, dat klopt! Bekijk hier al onze locaties.

/ /

Is je Playcard geregistreerd? Dan kun je aan de kassa (op vertoon van een geldig legitimatiebewijs) jouw speeltegoed en tickets overzetten naar een nieuwe Playcard.

/ /

Sir Winston Fun & Games is voor jong en oud! We hebben niet alleen de allernieuwste games maar ook klassieke arcadespellen, VR-games en behendigheidsspellen.

Ben je jonger dan 12 jaar? Kom dan samen met een begeleider. Voor vestiging Amsterdam-Noord geldt dit voor <18 jaar.

Hoe werkt de Playcard?

Life is more fun if you play games